Dash | Follow
Gosick
Cak! wat ape tu?

OLA!! amigo!! Have a good day with my hiatus diary :P bascode by Atin .


Menu

owner stuff VVIP Back


Cbox






selamat pagi korang sume!!!!

pada suatu hari,ada seorang hartawan menunjuk-nunjuk kemewahanya dihadapan orang awam.Tiba-tiba ada seorang pendeta (...) ingin melamar gadis orang kaya... yang begitu cantik rupa parasnya.Pendeta tersebut memninta tolong dari Naruto (korang sume dah maklum) untuk merisik gadis tersebut dihadapan ayahnya.
Naruto yang pakar dalam seni jurus Harem itu membantu Pendeta tersebut dengan caranya itu.


.Ayah gadis itu begitu asyik melihat Naruto dan akhirnya Pendeta (...) dapat di satukan dibawah kanopi pengantin-walaupun hanya 2 orang saksi.
(gadis yang ingin dikahwini oleh pendeta (..) )
Tiba-tiba ,Pendeta(....)bangun dari mimpinya.Aduh!! sakit kepalanya apabila bangun dari bawah pokok yang dia berehat tadi.Secara kebetulan 2 orang gadis cantik berlari keanak-anakan dihadapan Pendeta tersebut lalu meninggalkan tempat tersebut sambil mengurat gadis tersebut.

(2 orang gadis)

hebat kan en3 saya yang terror ni!




Ana nak crita budak nangis....

Pada suatu hari budak yang selalu nangis pergi ke sekolah dan selalu didenda kerana lewat ke sekolah dan setiap kali didenda dia akan menangis teresak-esak bagai kehilangan ibunya.
Pada hari rabu,kakaknya pergi ke kelasnya kerana menipu kawanya oleh kerana terasa ditipu budak ini dipukal oleh rakan sekelasnya .Apalah nasib budak nih ish ish ish.....
sejak hari itu tiada seorang manusia pun ingin berkawan dengannya huhuhu......

Kora!(hey)berjumpa lagi .......





Inilah diriku....

Esok nak puasa jadi malam nih kena niat...... Mula-mula memang dengar macam menyusahkan je bila berpuasa nih tapi sebenarya ia meninggalkan kenanggan yang manis yang tak dapat saya! sendiri lupakan
kali pertama saya puasa memng lapar sangat2 masatuh umur saya dalam umor 7 tahun ,saya berpuasa di sebabkan kakak saya memberi galakkan yang menarik perhatian saya katanya bestlah,bagus untuk kesihatan tak dapat sakit,boleh makan makanan manis tiap-tiap pagi sahur sedapnya!!!!

Pada mulanya memng sedap ddidengar bila kena aduh! gila sakit bebenor nasib baik masetu 7 tahun boleh berbuka di tengahhari akan tetapi......  bila masa berbuka aku berputih mata tengok orang2 dewasa termasuk kakak makan ... sedapnya.... kakak kata orang yang dah berbuka tak boleh berbuka sekali lagi!!! ternyata penyataan kakak satu penipuan nasib baik ada ibu boleh makan sekali hehehheheh,,,,

TQ~! ada sudah mebaca en3 saya yang terror nih....




Buku Latihan @ Rampaian

Tadi kak aq baru belikan aq beberapa buah buku rujukan´╗┐

aq plan x nak buat tapi terpaksa sebab kelas aq kedudukannya memang teruk sebab tuh dya beli banyak tapi syukur lah sebab x sebanyak akak huyo!!! banyak tebal pulak tuh(biasalah Sekolah Menengah)tapi kenapa mesti invoved kan aq yang x bersalah ni haduih... pening pala nak wat ......

TQ! sebab baca yang x terror nih :P





Kakaku....

Selepas di selidik kakak saya sudah agak crazy sejak kartun anime dya mula ditayang kan,sebelum citer 2 tayang dya terigin sangat nk main piano lepas tayang citer tuh Drum ngan Guitar pulak ish2 nasib baik papa ada kalo x  dya x makan duit balanja wat yuran belajar main piano tuh... ape pown rasa jealous sngt2  sebab dya dapat skor dekt sekolah huhu......
ok daaa... dari Mad Terror.....





Yeay cuti!!!



                                                      Hari nie epy sangat sebab esok saye cuti yey!....... boleh buli akak  heheheh...(Fiqa4) tapi kerja sekolah wajib,  mesti wat.... lebih baik   wat basi jew kan kan.... hihihi.. tapi KAFA must seekolah... lagi best sebab adew aircond(entah lah betoi ejaan nih, baru 10 taon) nasib baik ustazah x gi keje sek hanye kena ngingat jew..... (aq mmg teror bab mghafal nih) walaupowm korang dapat bercuti macm org lain tapi kami lagi luarbiasa bercuti tau... kami bercuti di 'villa antik ' kami di Perak sana bolah mkn durian,rambutan ,manggis,nangka dan langsat.... (etc) oklah nak wat je kolah nih da.... (apsal banyak sangt keje kolah nih! kalo skit bleh main game).....




YouTube - Meet BoBoiBoy!

Tengok citer best nih akan ditayangkan Mac nih..!!!!YouTube - Meet BoBoiBoy!