Dash | Follow
Gosick
Cak! wat ape tu?

OLA!! amigo!! Have a good day with my hiatus diary :P bascode by Atin .


Menu

owner stuff VVIP Back


Cbox






Inilah diriku....

Esok nak puasa jadi malam nih kena niat...... Mula-mula memang dengar macam menyusahkan je bila berpuasa nih tapi sebenarya ia meninggalkan kenanggan yang manis yang tak dapat saya! sendiri lupakan
kali pertama saya puasa memng lapar sangat2 masatuh umur saya dalam umor 7 tahun ,saya berpuasa di sebabkan kakak saya memberi galakkan yang menarik perhatian saya katanya bestlah,bagus untuk kesihatan tak dapat sakit,boleh makan makanan manis tiap-tiap pagi sahur sedapnya!!!!

Pada mulanya memng sedap ddidengar bila kena aduh! gila sakit bebenor nasib baik masetu 7 tahun boleh berbuka di tengahhari akan tetapi......  bila masa berbuka aku berputih mata tengok orang2 dewasa termasuk kakak makan ... sedapnya.... kakak kata orang yang dah berbuka tak boleh berbuka sekali lagi!!! ternyata penyataan kakak satu penipuan nasib baik ada ibu boleh makan sekali hehehheheh,,,,

TQ~! ada sudah mebaca en3 saya yang terror nih....




Post a Comment